ח"כ מלכיאלי: "אנחנו רואים מול עינינו קואליציה בהתפרקות"

מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ מלכיאלי: "אנחנו רואים מול עינינו קואליציה בהתפרקות"

ח"כ מיכאל מלכיאלי בריאיון ל'קול חי': "סרטון 'יוקר המחיה' של ש"ס החל את ההידרדרות של הממשלה, שכעת כל מפלגה קטנה סוחטת מה שהיא רוצה. אם ש"ס שעזרה לחלשים היתה עושה זאת, כולם היו יוצאים נגדה. מעכשיו, כללי המשחק ישתנו. כל שבוע יעלו לרגל לאלי אבידר שיעביר להם את החוקים בכנסת"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ מיכאל מלכיאלי שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר על תהליך התפרקותה האיטי של הממשלה. "אנחנו מסתכלים מהצד ורואים את שר הדתות מקדם דברים איומים נגד הדת, את שר האוצר משתולל מול ציבור חלש שקשה לו לסגור את החודש ומתאכזר כלפיו, אתה רואה ראש ממשלה שלא מתפקד. ככה לא מנהלים מדינה", אומר מלכיאלי.

הוא נשאל עד מתי להערכתו תחזיק הממשלה וענה "קשה מאוד לאמוד את זה בזמן. כידוע, משחרב בית המקדש הנבואה ניתנה לשוטים, אבל אנחנו רואים מול עינינו קואליציה בהתפרקות. אי אפשר לדעת כמה זמן ימשך כל מסע הסחיטות הזה".

"רק נזכיר כשש"ס דרשה בעבר לעזור לאנשים הכי חלשים בחברה – הכותרות היו של 'סחיטה' וכו', והיום כל מפלגה הכי קטנה סוחטת תקציבים אדירים.

"אם דרעי היה אומר שהוא לא היה נכנס למליאה אם לא היו מעבירים כל מיני תקציבים… אנחנו זוכרים שדרעי עשה את זה על הכרטיסים של הביטחון התזונתי – מה לא אמרו עלינו".

לדבריו "הסיפור של אבידר זו עוד לבנה שנופלת מהחומה של הקואליציה. הוא חזור לכנסת וגם ככה בשבוע שעבר ולפניו הם לא הביאו חוקים כי אין להם רוב. תחשוב שהם יצטרכו כל שבוע לעלות ללשכתו של אלי אבידר ולשבת איתו למשא ומתן על כל חוק".



0 תגובות